Kızlar sat nisan sonu mayis başı geç döllenme olanınız var mi? sat a göre 7+1 ama geç döllenme dedi doktorum geçen salı keseyi gördük GS pozitif dedi 2 3 hafta sonra gel bebege bakalım kalbini dinleyelim dedi benim gibi olan varsa durumlar nasıl doktora gittiniz mi bebegini gören oldu mu ?