Ayazmom_
Banada bir arkadaşım söyledi ikili test sonucunda ki serbest beta hcg değeri 50 altında olursa erkek üstü olursa kız oluyor diye, ilk bebeğim kız baktım tuttu, erkek bebeğe hamile arkadaşım var ona sordum 42 tuttu, kızkardeşimin ilk bebeği kız tuttu 😂 bende merak ettim cinsiyet ogrenmiş olanlarda var mi böyle bir şey tutuyor mu diye ama genelde tutuyormuş 😂😂😂