ozgul23 39+2 olduk ama gelesi yok açılma yok kanala girmemiş sıra da bizi ne bekliyor acaba artık. Hergun adet sancısı gibi sancı oluyor geçiyor 🙇😤
Setenay Bende 38+5 bende de hiç sancı mancı yok. Belirti de yok. Sadece sık tuvalete gidiyorum. Karnım aşağı inmedi. Hala yukarıda duruyor. Korkarım ki, nazlanacak