Kızlar sabahtan beri bebeğin hareketlerini sol kasığım da hissediyorum her hissettiğim de canım yanıyor normal mi bu bide tuvaletimi yaptığım da sadece ilk yaparken ağrı hissediyorum kasıkta sonra geçiyor özellikle sabah ilk tuvalete çıktığım da yani tuvaletimi çok tutmuş olduğum da oluyor