Elis-im Kızlar sanıyorum çişimi kaçırıyorum.y. Kaşığı kadar falan arada oluyo 30. Haftam sizde oluyormu?
Sengul-9798 Elis-im 32+5 im bende olmuyor çok şükür geldiğini hissetmiyor musun yoksa bekletiyor musun ben her geldiğin de kalkıyorum hemen
Sevval0308 Elis-im olabilir cnm 30 dan sonra normal doktorum direkt usg de gösterdi bebişin kafasıyla mesane yanyana o hareket ettikçe sıkıştırıyor bir bardak su bile olsa on dkda cisin geliyor
Elis-im Sevval0308 İlk kez oldu korktum suyum mu geldi dedi ama az olduğu için sormak istedm teşekkürler🙈