Zeynepturkman benimde lekelenmem var kuzum düşük riskim vardı 2 gün önce kalp atışını duydum şükür doktor riskin geçtiğini söyledi ama lekelenme devam ettiği için dikkat etmem gerektiğini söyledi progestm bende kullanıyorum rabbim sağlıklı gelişmelerini nasip etsin inşallah 🥰