Pemberuya Kızlar 34 haftalığım geçende dr benden tahlil almıştı şekerim sınır 100 benim 110 çıkmış, enfeksiyon sınır 5 benim 22 çıkmış ve birinde 30 yazıyor moralim bozuldu bunlar Doğumda sıkıntı çıkarır mı bana😢😢😢
Vaveylaanur Pemberuya benim şekerim 135 çıktı doktor bunu düşürürüz diyetle dedi diyetisyene yönlendirdi şuanda diyetteyim beyaz ekmek makarna pirinç pilavı tarzı şeyleri çıkardım meyve yemeden önce bi kaç kaşık yoğurt yiyorum bunlar çokk etkili oluyo şuanda 85 dikkat edersen inşallah düşer stres yapma
Pemberuya dolunayes valla başımızın belası ya şekerde moralimi bozdu ama tahmin ediyordum boynumda et benleri çıkmıştı hamilelikte şekerden oluyor denilmişti
dolunayes Pemberuya yok be benim sekerim çok dusuk yine ben var :) takilma benimde enfeksiyom 22 iydi en son doktor hamilelikte yuksek cikar dedi dahiliye. Seker 110 da absurt yuksek degil kuzu dikkat et sende meyve vs bir porsiyon ye bir avuc bir porsiyondur
dolunayes Pemberuya ilac verdi mi enfeksiyona bana antibiyotik verdi b grubu hamile ilaci dusurdu kuzu
Pemberuya Vaveylaanur inşallah kuzum çok iyi düşmüş bende sürekli canm dondurma istiyor yaktı Beni o dondurma.. inşallah düşer benimde kuzum