Önce sol kasığımda ağrı başladı. 4 gündür de yayılan bir ağrım var. Randevu bulamadığım için yarın acile gidip göstericem. Gitmeme gerek var mı yok mu bilemedim. Önceden de böyle başıma gelmişti. Birinde yumurtalık çatlaması, diğerinde de idrar yolu enfeksiyonuydu. Sizce nedendir başına gelen var mı??