Ebrucukk Annehissi2510 benımde oyleydı 35+5 te yani cuma kontrolüm vardı gittim nstde sancı cıktı kasıklarımda adet sancısı gbi sancı oluodu işte açılmam olmadıgı ıcın bişi yapmadı
Annehissi2510 femme yok benim oyle degil oyle olsa anlarim dogumun baslicak en azindan ama hep degil boyle iki gunde bir falan oluyor hatta su an yine basladi