İlk gebeliğim 36 haftalık gebeyim bugun ilk kez göğüslerime dokundum diyebilirim.Size başımdan geçeni anlatmak istiyorum lütfen ne olduğunu bana söyleyin…Üzerimi değiştirirken göğüs damarlarımın bugün aşırı mor olduğunu gördüm ve ilk kez şöyle bi sıkayım dedim göğüs ucumdan koyu renkli bi su geliyor bulanık bi renk yani sanırım süt başka ne olcak😂 ama süt rengi de değil allahım ne cahilim shshshsh 😂😂 o damla gelince çok korktum ilk kez böyle bir şey gördüğüm için tabi…Hemen sıkmayı bıraktım.Bu süt mü başka bir şey mi? Ve ne yapayim sizce bidaha sıkmayım dimi?Doğumuma daha var cunku.😨😨