Hdhdbhdhd Merhabalar biraz sohbet edelim😅 bebek anne karnında nasılsa doğunca da öyle olur diyorlar bu doğru mu yaşayan gözlemleyen var mı 😀 mesela anne karnında az hareket eder doğunca uysal olur çok hareket eder doğunca hareketli olur gibi
xbebegimx Hdhdbhdhd yaa sanmiyorum yegenim anne karninda pek uysaldi ayda yilda bir tekme atarmis kardesim ona sevinirdi ama bir dogdu masallah koltuk tepelerinden inmiyor benim kiz da 12. Haftadan itibaren maasallahi var usgde kipr kipirdi simdi 20 haftaligim yine ayni dogunca nasil olcak bakalim yeterki sagliklari yerinde olsun insallah 🩷🌸