nefessmommm htcbrs0748 25 haftalığız bir çok şeyini aldık ufak tefek eksiklerimiz kaldı onları da bayram sonrası tamamlayacağım zaman hızlı geçiyor hava da iyice ısınıyor çok ağırlaşmadan halletmek istedim yoksa çok acele etmezdik birde malum her şey gün geçtikçe zamlanıyor
Gizemmiray35 htcbrs0748 30. Haftadayım ilk üç ayniçin herşey tamam bir küveti kaldı onu alıcam birde yorgan da almam lazım ama doğduktan sonra da alırım diye düşündüm havalar sıcak olacak zaten
ladyax 20 haftalık görümcem bebek arabası beşik puset bir sürü yeni giydirmediği kıyafetleri kullanmadığı biberonları verdi yükümü baya hafifletti bense sadece avize aldım bugün 😂😂😂
Gizmmis Güzel bi liste yapan var mı hanımlar ben aklıma geleni aldım ama eksiklerimi tespit edemiyorum