Slxkldk Kızlar bebeğimi emzirirken çok zor tutuyo bugün akşama kadar bi defa tutturabildim. Yara yok şu an. Ama o kadar acıyoki emerken gözlerimden yaş geliyo resmen. Ne zaman düzelicek bu durum 1 haftalık bebeğim.
Bkmcnkr Slxkldk garmastan pomat alıp sürebilirsiniz. Bana emzirme eğitmeni söylemişti acısını 1.5 günde aldı bir daha da hiç sorun yaşamadım
Hacer_gns46 Eğer yara yoksa göğsünüzde sertlik varsa kalan sütünüzü pompa yardımı ile sağın göğsünüzde süt kalınca damarlarınız sertleşir ağrı yapabilir