Gncezgii 7+3 hamileyim kasıklarımda iğne batması gibi bi his oluyo sizde de oluyo mu yada sebebini bilen varmı
Susaminanns Gncezgii benimde oldu şu an 14+0 oldum yavaştan azaldı. Doktora sordum sebebi rahimin büyümesiymiş. Zamanla alışıyorsun. Bazen göbek deliğinin olduğu yer oluyor. Bazen sol kasık bazen de sağ kasık. Alışırsın 🤗
Susaminanns Gncezgii yanlış hatırlamıyorsam 12. Hafta bitince ağrılar azaldı. En başında hep sızı da olsa sertte olsa hep oluyor. İçin rahat olsun.