Asel1211 su an kullanıyorum çok şiddetli bir alerji gecırdım 2 aylık gebeyim üç hastaneye gittim en sonda kendi doktorum kullan dedi alerji çok kötü bir şey kullanmazsan çok daha kötü sonuçlar oluyor dedi iyi ki kullanmışım ıkı günde geçti. Ayrıca b kategorisinde hamilelıkte kullanılanılrı yazıyor ama yeterli miktarda test yapılmamış. Benide tedorgın etmıstı ama sonda doktorum beni ikna etti