ANurrr Yumurtlamanın üstünden 8 gün geçti birgebenin günlüğünün gebelik testi ni yaptım negatif çıktı kaset test olduğu için çıkmamış olabilirmi sizce erken mi yaptım 2 gün sonra adet günüm
arirangg ANurrr Çok erken test yapmışsınız. Yumurtlamanın 14. Gününü adet gününüz olarak düşünün ve test için o günü bekleyin. İnşallah pozitiftir
Busy ANurrr merhaba canım ortalama olarak yumurtlamadan 10 gün sonra silik bir şekilde çıkıyor. 2 gün daha bekle yap. İnsallah vardır ☺️
Melek__55 ANurrr canm çok acele etmişsin ben on dörtuncu gün silik bir şekilde görmüştüm net on iki gün bekle