Benim de tüp bebek 33. Haftadayım inşallah zamanında sağlıkla gelir 🤲🏻 ev işlerini önemsemeyin genel olarak şu anda önemli olan bebiş. Onun dışında ben ağır hiçbir iş yapmadım dolu tencere kaldırmadım, bulaşık makinasının alt bölümünü hep eşim yerleştirdi boşalttı, çamaşır sepetini o kaldırdı ben sadece arada astım eşinizin desteği çok önemli bu süreçte bizim evlatlarımız kolay kazanılan çocuklar değil malum 😅 o yüzden ev dağınık olabilir bazen pis olabilir hiç sorun etmeyin yeter ki evladınız ve siz sağlıklı olun ❤️ süpürge de benim robot süpürgem vardı eşim temizledi içini onu çalıştırdım hep. Dolap silmek kapı silmek falan hiçbirini yapmadım 4 sene üzerine olmuş çocuğumuz hiç evin pisliğini takamam yani 😂 bol bol su için çiğ kuru yemiş yiyin ve hep pozitif düşünmeye çalışın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰