sulekzl ilk sezeryanimda konakti o zamnlar yine medarda yapmistim Sedat umurla hemşireler hasta bakicilar ameliyat ekibi hepsi çok ilgililer güler yuzluler ve doktorum 💗Allah hepsinden razı olsun resmen el üzerinde tutuldum o zamanda memnundum şuanda daha da memnun kaldım her konuda güler yüzlü ve ofleyip poflemeden ilgilendiler hiç bı cekinceniz olmasın o konuda