Kizlar tuhaf bir soru sormak istiyorum.gecen hafta Aile hekimim iki tane oksapar yazdı ama bir kutu alabildim. Yarın tekrar kendi adıma yazdıracam ama bir kutu daha lazım. Bayramda aramak zorunda kalmamak adına. Bilginiz var mı acaba. Eşimin adına oksapar yazsam sigorta karşılar mi. Aile hekimi tarafından sorun yok istenilen ilacı yazıyor.