roenna Kızlar bebeğimizin ilk ultrason görüntüsüyle güzel bir fotoğraf çekindik, instagrama koymak istiyoruz ama bir yandan da nazar değer bir şey olur diye korkuyoruz 😢 böyle fotoğraflar vs paylaştınız mı nazara inanır mısınız
guzelanne01_ roenna Nazara inanırım Tabiki ama Allahımın korumasının önüne gececek kadar değildir biliyorum,Ben koymadım ama koymamda Çok sevdiğim akrabalarımın ve arkadaşlarımın bebeği olmuyor onların gözüne sokuyormuş gibi yapamıyorum yapmamda Hamileliğimi bile mecburi söyledim
Gizemb41 roenna merhaba ben çok inanırım 19+1 hamileyim, henüz hiç buna dair bir şey paylaşmadım hatta en yakınlarımız hariç kimseye söylemedik diyebilirim. Herkes iyi niyetli olmuyor 🙏🏻🙏🏻
ElaytA roenna nazar var insanı çatlatır derler. Ben inanıyorum nazara. Okuyup uflicez bol bol. Allah korusun herkesi nazardan
Mekklc Bence biraz daha büyüdükten sonra koyun nazara ben çok inanıyorum 🥰 nazar duası vs okuyun sürekli gören olunca da bazı insanların nefsi pis maalesef bakmaları yeterli oluyor 💖
Yazmelegi_ roenna inanıyorum vallahi bir kere paylaştm o kadar sıkıntılar çektim ki hastane hastane bir daha paylaşmadm
Birbahargunu Nazara tabi ki inanıyorum hak ama ondan önce ultrason fotoğrafı olsun başka türlü olsun bana çok özel geldiği için bebeğimle ilgili bir şeyi paylaşmayı doğru bulmuyorum kendi fikrim bu.
Melis688 34 haftalık hamileyim ailem dışında kimse hamile olduğumu bile bilmiyor paylaşmaya çok çekiniyorum açıkçası nazara çok inanırım
roenna Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim ben de doğduktan sonra paylaşayım bari 🥰🥰🩵🩵 haklısınız
kubraselcuk roenna nazar olacak diyerek kötü enerjiyi üstünüze çekmeyin bence çevremde ne kadar arkadaşım varsa hep paylaşıyorlar bende paylaştım insan sevincini bazen herkesle paylaşmak istiyor Allaha emanet bebişlerimiz 🥰🙏🏼
Tusse18 roenna koydum eşimin doğum günüydü reelsin sonuna kalp atışı olan videoyu ekledim vs.iki gündür afedersin köpek gibi kavga ediyoruz ve iki gündür aşırı ağladım sinir krizi geçirdim resmen gözleri çıksın ne zaman yemek kahve harici ikimizi paylaşsam böyle oluyor bir de paylaşınca duada okudum içimden ama bilmiyorum ben nazardan olduğunu düşünüyorum açıkçası insanların kalpleri gözleri pis
Hayalim1_ Tusse18 aynı şey benımde başıma geliyor hep birde paylaştıktan sonra aşırı baş ağrım oluyor
Tusse18 Mutluemos amin canım negatif çekimiyim diyorum ama yani elde değil bu kadar tesadüf olmaz 🤷🏻♀️
Mutluemos Tusse18 çok afedersin ama o… çok ne yapsak göze batıyoruz onların kocaları neler neler yapıyor bizimki şeker uzatsa taş olarak boğazımızda kalıyor
Hayalim1_ roenna bebişin biraz büyümesini bekle derim canım nazar var evet bende inanıyorum ama biraz büyümesini bekle derim bu arada kaç haftalıksınız
Faymer1 roenna ben eskiden çok inanmazdım takii eşimi tanıyana kadar😁eşim ve ailesi çok inanır nazara ilk oğlumda cinsiyetini öğrendik sakın kimseye söyleme dedi şimdi 2. Hamileyim sakın kimseye söyleme diyor😁yada ne bileyim ne yapsak nazar deyecek paylaşmak sakın diyor 😁😁