Kizlar merhaba suan hamileyim ve polikistik overim oldugu icin tuylenme sac dökülmesi kilo gibi sorunlarim var ilk dogumumdan sonra gobegimde killanma olmustu doktora kontrole gidicem utanirim.diye anlik jilet vurdum vurmaz olaydm o gunden beri gobegimn alt kismi komple siyah tuyler cikiyor agdada yapamiyorm.burda kafama yatan düzgün bir kuaforde bulamadm ve her doktora gittgimde temizlemem gerekiyor ama her defasinda gordukce cok üzülüyorum cok canim sıkılıyor kendimden nefret ediyorm gobegim oldugu icin sezryan dikisimde ki tuyleride cok zorlanarak aliyorum neden isimiz bu kadar zor ne yapabilirim benim gibi olan cözüm bulan var mi yardm edin lutfen psikolojm bozuldu