40+4 de doktora gitmiştik doktor iki gün içinde geldi geldi gelmsse artık CUmrtesi almamız gerekiyor dedi tabi benim Bebekimmmin gelmeye asla niyeti yoktu 🙈 CUmrtesi sabah oldu hastaneye gittik herhangi bir belirti su gelmsi nişan gelmesi hiçbiri yoktu. Sabah saat 8 de suni sancı verildi sonrasında koridorda gezmeye başladım. Sonra saat 10 da tekrardan suni sancı verildi (bir tık dozu arttırıldı ) ce tekrardan koridorda gezmeye başladım tabi bu süre içerisinde ne ağrı hicbrsey yoktu sancıya dair. Saat 12 buçuk oldu ve sancım bı anda basladi doğumhaneye alındım ve 12:50 de normal doğum ile İncim dünyaya geldi 🌸🤍🌸 Hamileligimi aşırı rahat doğumun aşırı rahat oldu 🙈 Allah herkese benim gibi doğum nasip etsin ve benden size asla kötü doğum hikayesi anlatanlara kulak asmayın herkesin doğum hikayesi kendinedir 😊