NisaSaglam1 Kizlar selam özel de sezeryana gireceğim bir video görmüştüm sanırım yatirdigimiz parayi geri alabiliyormusuz bilgisi olan var mi
elifsen NisaSaglam1 detaylı fatura istiyorsunuz muhasebesinden. Ama etik değil. Adı üzerinde özel hastane size en baştan hizmetinin bedelini söylüyor ve sizde kabul ederek tercih ediyorsunuz.
minikoannesi123 elifsen katılıyorum. Faturanizda yapılan işlem bedeli haricinde bir kalem olursa tabii ki hakkınızı arayın ama aylarca kontrole gidip, ücret konusunda anlaşıp, sonra da ben parayı alacağım demek yanlış bir davranış bence.
elifsen minikoannesi123 ekstra durum olursa tabi itiraz edilir ama mesela doğum parası 15bin denmiş ve 15bin alınmış, buna itiraz edip sgk üzerinden dava etmek bana asla etik gelmiyor. Bahsedilen durum bu. Detaylı fatura alınıp sgkya şikayt ediliyor hastane.
NisaSaglam1 Benim ilk doğum olduğu için çoğu seyde bilgim yok insanlarda sağdan soldan hep bir fikir veriyor maalesef ondan bilgilenmek istiyorum bende