Cady valla 2 aylık olana kadar ne çektik biz hem üst gaz hem alt gaz offf kabus gibiydi. Alt gazını bacaklarını hareket ettirip çıkarıyoduk, üst gazı 10 dk uğraşsam bile çoğu zaman çıkmıyordu malesef çıkmadan yatırıyordum. Bi yere karnının üstüne yatırın biraz öyle dursun o şekilde kolay çıkarabilir 2 aylık oldu şükür gaz sorunumuz bitti. Birde biz gaz için aptamil comformil mama kullanıyorduk o işe yaramıştı gaz sorunu geçince değiştirdik mamayı, malesef alttanda üsttende çıkarması lazım çıkarmazsa öyle ya ağlıyorlar ya uykudan uyanıyorlar ya ıkınıyorular uyuyamıyorlar