Yagmurr8 Tecrübeli hanımlardan fikir almak istiyorum, doğum sonrası giyilecek olan pijama da hangisi daha rahat alt üst şeklinde olan mı, elbise şeklinde olan mı?
Nazlimmm Yagmurr8 ben lohusa takımı falan almadım bir öbcekinde normak önü düğmeli pijama takımı aldım gayette rahattım çekim falan olmayacaksa okadar masrafa gerek yok bence
mnli Yagmurr8 önü düğmeli alt üstler daha rahat ben sezeryan oldum 2 gece kaldım 2 tane yetmedi 3-4 kesin götürün
Mine16 Yagmurr8 Bence elbise olan da alt üst de çok rahat ikisinden de alın derim. Evin içinde de şuan elbiselerden giyiyorum çok rahatlar
Papatyaa_01 Yagmurr8 ben alt üst düğmeli takım aldım normal doğum umuyordum mecburi sezeryan oldum depend giyip çıkarırken biraz zorlandım pijama altını indir çıkar tekrar giy sezeryan yerim acıdı yani sezeryan olacağımı bilsem elbise şeklinde tercih ederdim ama normal doğumda nasıl olur bilmiyorum doğum sonrası ağrı sızı olmazsa alt üst takım rahat olur bence
Yagmurr8 Nazlimmm çekim yapar mıyım yapmaz mıyım hiç düşünmedim açıkçası sadece rahatlık açısından düşünüyorum ve lohusa takımları 750₺ den başlıyor çok pahalı
Yagmurr8 mnli öyle mi 3-4 diyorsunuz, 2 tane almayı düşünüyordum ama 3. Sü olsun o zaman nolur nolmaz
Yagmurr8 Mine16 bende öyle düşünüyorum her ikisinden de alıcam sanırım her iki şekilde doğurma ihtimaline karşı hazırlıklı olayım
Yagmurr8 Papatyaa_01 evet çok mantıklı dediğiniz, rahatlığı ön planda tutuyorum açıkçası o yüzden her iki şekilde de alıcam sanırım
Yazmelegi_ Yagmurr8 sezeryansa bence ilk gün elbise tarzı giyilmeli çünkü lavaboya giderken veya depend vs giyerken indir çıkar tekrar giy zor olur
Yagmurr8 Yazmelegi_ normal doğurmayı istiyorum şu an 5. Ayımın içindeyim allah kısmet ederse inşallah kısmet tabi biraz da, bu depend neyse çook duyuyorum baya sevilen bir şey nedir bu depend?
Aslananasi Yagmurr8 en güzeli elbise o kada rahat oluyor ki. Çünkü muayene ediyorlar bakıyorlar dikiş olursa vs. Çok rahat oluyor.
Yagmurr8 Aslananasi elbiseye bende daha sıcağım aslında ama doğumum Ekim sonu kasım başı olacak acaba üşür müyüm diye tereddütte ediyorum biraz annemin baskısıylada üşürsün felan diyor da ☺️
Ebrarkubra Yagmurr8 sezeryan ise hem gecelik hem pijama takimi gerekir canım doğumdan cikinca gecelik giydiriyorlar hemde daha rahat oluyor daha sonra pijama takımı (önden düğmeli takımlar yeterli) Ben sezeryan olucam 2 gece hastanede kalacağım için 2 gecelik 2 pijama aldım
Yagmurr8 Ebrarkubra gecelik hangisi oluyor tam olarak? Ben alt üst takım ve sabahlığı olan takımlara baktım pijama diye bumu geçiyor acaba, bende normal doğurmak istiyorum ama son haftalarda belli olur nasıl olacağı o yüzden her iki ihtimale karşıda almak istiyorum
Deletedmom_116 Yagmurr8 ben goturDugum çantayı nerdeyse hiç ellemeden eve geri götürdüm sadece bı kıyafet Birer iç çamaşırı giydim başka hiç gerek olmadı . O bence bünyeye bağlı kanamamda aşırı aşırı değil aldığımı giymedim😃
mnli Yagmurr8 2 tane pijama bir tane gecelik götürdüm şu dantellilerden geceliğe 5 dk dayanabildim fotoğraf çekilirken pijamada kanama vs olunca alt hemen kirleniyor taşabiliyor kanama üstte de çok ter basmıştı bana ekim sonu olduğu halde cam kapı da açamadık bebek üşümesin diye değiştiriyordum kurumadan öbürü sırılsıklam oluyordu o yüzden hatta ben yedek tshrt götürmeyi bile düşünüyorum aklınızda olsun
Deletedmom_116 Yagmurr8 Ben almadım valla normal olunca zaten Hemen çıkarıyorlar alt üst rahat takımım vardı onu giydim Başkada biseye ihtiyaç duymadım . Takım almıştım ama gerek olmadı
Yagmurr8 Deletedmom_116 normal adet kanamalarım çok olurdu acaba doğumda da buna benzer olur mu bilemiyorum olursa 3-4 pijama alsam benim için iyi olur çünkü yoğun gelirdi adet kanamalarım
Yagmurr8 Deletedmom_116 çok lazım bir şey mi peki hani olmazsa olmazlardan mı, başka benzer neyle telafi edilebilir ve ne kadar süre kullanılıyor
Ebrarkubra Yagmurr8 birde saten dantelli vs. Den ziyade penye kumaş olanlardan tercih etmeniz en uygunu çünkü diğerleri rahat olmuyor