Miniminik1 hayırlısı olsun inşallah 🙏 bende 18 haftalık hamileyim ikinci çocuğum olacak nasipse. İlk bebekte yaptığım hataları bu sefer yapmamayı planlıyorum bu sefer. Mesela 10 lu hastane çıkışı almadım. 5 li yenidoğan seti aldım. İlk vereceğim kıyafetlere bir battaniye uydurarak aldım. Bir zıbın bor çorap ilk kıyafetleri için yeterli bence. Yenidoğan olarak da 3-4 takım aldım sadece çünkü çok çabuk büyüyorlar yenidoganlara sığmıyorlar. Onun yerine daha çok 3 ay 6 ay aldım. Kendinden patikli takımları özellikle 3 ay tercih ettim. Atlet olarak beyaz zibinlari da 3 tane yenidoğan sonrası 3-6 ay aldım. Çok küçük ebatli kıyafet almayın bence. Bir biberon bir emzik çünkü emzik tutup tutmayacagi da meçhul. Kızımda almadığım emzik kalmadı ama tutmadı. Ağız mendili, çorap kış olacagi için yelek, kalın battaniye gibi şeyler alabilirsiniz. Yıkamak için küvet kova takımı. Bebek havlusu, şampuanları. İndirim takip ederseniz daha uyguna alırsınız. Hepsini aynı anda almak için uğraşmayın.