Gulnar99 yaklaşık 9 yıldır kronik ürtikerim var hamileliğin başında aktif dönemindeydi normalde astım alerjimde var ilacım sabah akşamdı sabah 20 lik kestine akşam levmont içiyordum bırakmak durumunda kaldım biraz zorlandım başta ilacı teke düşürdük şükür hamilelik olumlu etkiledi benim alerjimi 7 aydır çok nadir oldum bebeğe bir zararı yok dedi doktor tabi ilaç kullanmaya devam ettim yoksa her hafta kortizon yemek zorunda kalacaktım o daha kötü olurdu kar zarar oranına bakmak lazım gidişatımıza göre