Bugun aksamustu bir anda kasıgıma ıgne batmaya basladı bes dk aralıklarla inceden bir batma . Vajınada hafıf sızı . Ama aralıklı aralıklı oluyor. Oyle dayanılmıcak gbı bır sey degıl ama hafıften bır batma sadece. Ama gene de endıselendırıyor. Normal mıdır bunlar valla tecrubelı olanlar anormal bır seymıdır acaba bugun de pazar. Yarın dokyora gıdebılırım ancak 😞