naz_ozz Kızlar 30 haftalık gebeyim ama hiç İştahım yok millet habire hamilelikte yer ben tam aksi iştahım yok yemek istemiyorum 😑
naz_ozz Melodimm hep böyleyim yiyesim gelmiyor ilk haftalar mide bulantısı vardı ondan olurdu zaten ama hiç yemek yiyesim yok zorla yiyorum 🫤
Melodimm naz_ozz Doktora soyleledinizmi peki?Ben kilo verdim bile🤷🏻♀️Dua ediyorum iştahım açılsın diye.
naz_ozz Melodimm yok söylemedim ama ben gebe kalmadan 2 yıldır hep diyet yapardım çok yemezdim midem almıyor eskisi gibi ondan mı acaba
Melodimm naz_ozz 11 hafta canım ben çok yerdim eskiden simdi pek yemek istemiyorum.O yüzden diyorum insAllah düzelir diye
naz_ozz Melodimm sizin ilk haftalar çok normal ben 18-19 haftaya kadar hep midem bulanırdı yemek asla istemezdim yok bebiş iyi kilosuda iyi benim bu aralar midemde bulanıyor aslında son ay mide bulantısı oluyormuş ondan bence 🫢
Melodimm naz_ozz Bebek iyiyse sorun yok♥️Son aylar olduğunu bilmiyordum ay bende olmasın ya insAllah yeni toparlaniyorum😂
naz_ozz Melodimm Yaa son aylar geri geliyor tabi mide bulantısı kusmaa inşallah sende olmaz bende başladı 2 gündür bulanıyor belli oldu bulanacak😮💨😵💫