Nurscl06 yok yok hiç üzülmeyin ayrıca o ilk sütün de doğumdan sonra gelmesi daha önemli çünkü ilk süt çok önemliymiş sarımsı koyu bişey oluyormuş doğum yapınca zaten gelecek Allahın izniyle rahat olun gelmesin şimdi daha iyi öyle düşünün 😅 ayrıca göğüs ucunun uzaklığı da çok önemli değil benim de ufak ama emzirme danışmanı bunun önemli olmadığını bebeğin o memedeki kahverengi bölgeyi ağzının içine alarak emziğini söyledi doğru emzirme yöntemi buymuş bebeğin ağzına burnuna memeyi sürtecekmiiiz ağzını tam kocaman actıgındada emzirmeye baslayacakmışız ozaman ucunu tutmuyor kahverengi bölünün hepsini aşıyor doğru emzirme yöntemi buymuş 🥰