Elifgul90 Merhabalar Ankara da eurofins’te genomwide testi yaptırdım bugün 10.gun hala sonuç cikmadi yaparken 7-10gunnarasi çikar demişlerdi yaptıran anneler var mı acaba kaç günde çıktı sonuçlar. Biraz endiselendim kötü bir sonuç mu cikicak acaba diye
Aydemi Elifgul90 bugün pazar diye aramamışlardır bence. Biz de genoksa yaptırdık. 12+4 te kan verdik. Bir haftada sonuç çıktı. 7500 verdik
Yagmur8001 Elifgul90 ben de eurofins firmasına yaptırdım yaklaşık 2hafta önce geldi benim de sonucum. 13.iş gününün sonuna geldi normalde 12günde belli oluyor demişlerdi . Ben de acaba sıkıntı var diye tedirgin olmuştum çok şükür temiz geldi sonuçlar güzel haberler alırsınız tez vakitte inşallah 🌺
Elifgul90 Aykem Euro bazında ucretlendirildi firma Fransa’ya gönderdi kanı drum guvenilir olduğunu söyledi firmanın hangi sehirdesiniz
Elifgul90 __tugbaa__ evet onuda yeni öğrendim ama güvenilir mi Türkiye’de mi labaratuvar acaba ben yaptırdım ücretle ama yaptırmak isteyen olursa umarım işlerine yarar
Elifgul90 Yagmur8001 inşallah çok sevindim güzel haberler almana yarina kadar belli olur dediler beklemek zor gerçekten
Nurkcy Elifgul90 ben İstanbul da yaptırmıştım yurtdışına gitmişti 14 gün demişlerdi ama nerdeyse 20 günü bulmuştu.. endişelenme iyi sonuçlar alırsın inşallah sende 🙂
Elifgul90 Nurkcy çok teşekkür ederim bugün görüştüm kalite kontrol aşamasındaymis en geç yarına belli olur dediler. Süreç uzadıkça kalbim pırpır oluyor içine kötü hisler doğuyor beklemek çok zor inşallah iyi sonuçlanır sizinde iyi gelmiştir insallah
Nurkcy Elifgul90 Evet beklemesi bazen stresli ve heyecanlı olabiliyor, ben cinsiyet içinde heyecanlanmıştım 🙂 Sizde öğrenmediyseniz, öğrenirsiniz heralde.. 😊 İyi çok şükür benimde bişey çıkmadı..