Sonunda bende doğurdum kızlar. 🦋 13 haziran günü normal kontrole gittim, herşey normal güzeldi. 23 haziran 38+6 ya günümüzü aldık, ufak ufak sancılarım var, nstde de çıkıyor ama daha doğum olmaz diyorum falan. Kontrolun gecesi hiç uyuyamadım karnım acıyor, sürekli tuvalete gidiyorum, sancılarım giriyor belden kasıklara doğru ama düzensiz neyse uyuyayım geçer hep oluyor dedim. Sabah uyandığımda yine sancılarım devam ediyordu, süre tutmaya başladım hala düzensiz 15 dakika 20 dakika falan aralıkları. Balkonda çamaşırlarım vardı toplayım dedim işte o sancı girdi kızlar 😂 belimden kasığıma doğru sonra sırtımdan Bi ter aktı, 2 dakika falan sürdü sonra geçti 10 dakika sonra tekrar aynı girdi çıktı. Duşa girdim, çıktım baktım geçmiyor doktorumu aradım hemen gel dedi. Gittiğim de tam 4 cm açıklığım vardı kızlar ben sezaryan olacağım için beni acil ameliyata aldılar, ne olduğunu anlamadan oğlumu kucağıma almıştım.💙Rabbim isteyen herkese nasip etsin, doğumunu bekleyen güzel annelere hayırlı güzel doğumlar nasip etsin. 🌻Ameliyat, sonrası ilk ayağa kalkma ve sonraki süreç için soracağınız her şeyi fırsat buldukça cevaplarım kızlar ❤️