33+2 yim başım dönüyor arada bir sersemliyor kafam hatta puslu falan da görüyorum bazen yalnız dışarı çıkamıyorum ben de yürüyüşe çıkıyorum eşimle arabayla turluyoruz falan ama insanın morali bozuluyor tabiki. Normalde baya enerjik biriyim ama bu hale gelmek beni baya düşürdü moralmen. Araştırmalarıma göre sıcaktan, sırt üstü uzanık pozisyondayken ayağa kalktığımızda falan oluyormuş genel olarak. Tabi su tüketimi beslenme de önemliymişte. Aslında toplamda 7 kg aldım yani karnım dışında aman aman ödem ağırlık falan yok. Nefes nefese kalıp baş dönmesi yaşamak arada bir insanın moralini bozuyor 😣