Sdda04 Arkadaşlar 35+3 günlük gebeyim bebek haraket ettikçe bel ağrım çok ciddi oluyor ve kasık ağrıları da sizce doğum yakınmıdır ikinci gebeliğin ama ilki 6.5 yıl önceydi ve unuttum sanırım😌
akdeniz23 Sdda04 34+5 im erken doğum riskim var ve bugün ilk defa bu kadar şiddetli belim ağrıyor benimde. Korkuyorum doğum belirtisi mi diye. Kopuyor sanki belim. Dün 2 tane iğne oldum bugün 2 tane daha oldum. Onlardan kaynaklı olabilir mi diye de düşünmüyor değilim.
akdeniz23 Sdda04 evet daha çok küçük inşallah biraz daha dayanır 🙏🏻 benim ilk bebeğim olduğu için ben de bilmiyorum hiç hangisi doğum sancısı hangisi doğum belirtisi. Ben de seninle burda tecrübelileri bekliyorum