Mutlubirkalp Merhaba bayanlar tavsiye amaçlı açtığım başlığı . Doğumdan önce emzirmeyi düşünüyordum hep nasıl emzirebilecek miyim diye bebeği ilk mama ile besledik sonrada sütü sağıp hep şırınga ile verdik bir türlü mememi almıyordu meleğim almaya çalışıp bağırıp bırakıyordu bende hiç almayacak diye stres yapıyordum doğumdan önce sağlık ocağındaki ebeye sormuştum göğüs ucum küçük mü alır mı bebek gibisinden gayet iyi demişti bebeğim ama alamadı 2-3 gün stresli geçti avent in silikon göğüs ucunu aldım gerçekten hayat kurtardı diyebilirim aklınızda bulunsun bayanlar bende Doğumdan önce hep böyle tavsiyeler arıyordum çok önemli olduğu için başlık açtım
Newmom Mutlubirkalp nerden aldınız? Bir de ben 32.haftamdayım simdiden belli olurmu gogus ucumun olup olmadıgı
Nrcnahmt Benim göğüs ucum dümdüz 11 haftalık hamileyim şimdiden stres yapmaya başladım nasıl emzireceğim diye 😔
ikinciannelikicin Benimde gogus ucum yok diye silikon uc almisti annem ama sunu farkettim ki bebek onda daha cok hava yutuyor ve gaza donusuyor. 2 gun zorlamamla ucum olmadigi halde ki uca gerek yok bebek kahve rengi yeri alir sonunda ben galip geldim ve cok guzel emzirmistim. Nasip olursa ikinciyi dogurursam uca falan gerek kalmadan emziricem insallah