Sudavu hiç korkacak birşey yok canım çatı muayeneside anlık zaten. Bir kan verirken bile kendimizi sıkarsak kasarsak canımız yanar demi o yüzden rahat olmakta fayda var. Can yakan birşey değil zaten saniyelik bir durum. Rahat olun ve kendinizi korkutmayin bu şekilde 🌸 hem doğumu tetiklese bile birşey olmaz zaten 38. Haftaya girmişsiniz sorun yaratmaz doğumun başlaması aksine biran önce kavuşursun yavruna🥰 açılma konusuna gelirsen eğer açılma olursa hissedemeyiz biz fiziksel açıdan. Sadece sanci olarak hissederiz açılmayı