Evet arkadaşlar yaşayan oldu mu patlayacak gibiyim bugün 5 gün oldu kürtaj olalı iki gündür bağırsak gazı var ölecek gibiyim karnım davul gibi acilde bi iğne yapıyorlar ağrım gidiyor tekrar başlıyorum takipli olduğum doktor kürtajla alakalı bi durum olduğunu sanmıyorum dedi bi sorun da yaşamamıştım ilk gün biraz kanamam oldu sonra da kesildi bu gaz neyin nesi kürtaj olurken beta 130 binlerdeydi üç gün sonra baktırdığımda 12 bin acaba ani hormon değişimi yapıyor mudur ne yapabilirim böyle bir sancı yok pırt yapamamanın acısı bu kadar kötü olmamalı ya 😭