Pamuk evet yaptırdım 221 den sonra 668 sonrada 1565 çıktı bu hafta gidicem doktora tekrardan zaten o değerle ve başında boş gebelik olduğunu anlayamaz ki artışım iyi ve boş gebelik 6-7. Haftalarda belli olur diye düşünüyorum doktor biraz korkuttu anlamadım dış gebelikte kese olur dedi rahmin içinde artışlarım böyle oldu dış gebelikte de böyle artış olmaz sanırım baya kafamı karıştırdı