aysenurtorunn Kızlar selam hastane çıkışı için yaptırılan isimli özel takımlar varya onlar gerekli mi sizce yaptırmak istiyorum ama çok giyemiycek neler düşünüyorsunuz
motherlion01 aysenurtorunn ben 4 lü olarak yaptırdım tulumu battaniyesi şapkası eldiveni set olarak yaptırmak istemiyorsan hatıra olsun diye sadece tulumda yaptırabilirsin
Bir_tirtilannesi aysenurtorunn ben hatıra olsun diye yaptırdım tulum ve şapkası var sadece. 190 TL ye yaptırdım Çokta içime sindi. 2 veya 3 sefer giyer anca sonra saklarım kızıma hatıra olarak 🌸
mnli aysenurtorunn 15-20 gün giyiyorlar ben ilkine yaptırdım resimler çektirdim ikinciye de haksızlık olmasın diye yaptırdım
Gumus25 aysenurtorunn ben hatıra kalması için yaptırdım bugün sipariş verdim çok giyilemicek evet ama saklarım diye düşündüm
motherlion01 aysenurtorunn melizababy den yaptırdım gerçekten ilgili ve çok araştırdım fiyat olarakta gayet iyi ama burda herkes madrebebek sayfasınıda övüyor onada bakabilirsin canım
Elvan77 Bende isimli tulum eldiven şapka yaptırdım sadece hastanede ve mevlüdnde resim çekerm hatıra saklarım diye 330 tl di yastıkta istedim ama 300 tl di yapmadım çok pahalı geldi bir yastık için olmasada olur bir sürü ihtiyacı var alınacak
Nurkcy aysenurtorunn Çok gerekli değil tabi çok kısa süre giyiyor, ama foto çekimi ve hatıra kalması için yaptırılıyor genelde. Bende yaptırdım ilk bebişim olcak hevesleniyor insan.. 😊
Bir_tirtilannesi Duygu__26 dolap uygulamasında yaptırdım canım elmasekeribebe diye bir kullanicidan çok memnun kaldım
aysenurtorunn Elvan77 evet bende o sayfayı tercih ettim sizin sayenizde sipariş oluşturdum kızım için teşekkür ederim 💕💕💕💕
gmzhrn aysenurtorunn instagram da ecces_bb var bu sayfa ya kesinlikle yaptırın derim. çok kısa sürede yapıp yolluyor. tasarim da siz istediginizi atıyorsunuz aynisini yapıyorlar. sakın gidip te büyük sayfalara güvenmeyin derim.
Elvan77 aysenurtorunn sağlıklı güzel günlerde kullansın inşallah bebeğiniz ilgililer baya ve ürünleri güzel umarım memnun kalırsınız 🥰