Umutlugunler Yareniko26 5+1 im kendi takvimime göre tabiki o da… Sürekli uyku hali ve ara ara kramplar var cuma günü kesede bebek görmeye gidicem inşallah görünürse. Sizde nasıl durumlar
Yareniko26 Umutlugunler mıdem çok bulanıyor benim 5+2de keseyı gördük üç hafta sonra kalp atışı ıcın gel dedi canım
Sinemakpinar01 5+4 teyim keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı dedi doktor aşırı göğüs ağrısı ve hassasiyeti ayrıca sağ kasığımda sancı var normal mi acaba ilk gebeliğim hiç bir bilgim yok 🤭 sizde de aynı şikayetler var mı
Yareniko26 Sinemakpinar01 benim de sağ kasıgımda dün çok ağrı vardı gectı balım bebek yerleşiyordur belki mıdem çok bulanıyor benim ama kusmuyorum