Arsmngmz Ultrasona illa ayda bir mi girilmesi gerekiyor? 15 gün önce girmiştim 2 hafta sonra kontrolüm ama bi kaç gündür kötü rüyalar görüyorum aglayarak uyanıyorum içim rahat değil ilk gebeliğimm 15 haftalıgım onu görmeye ihtiyacım var onu orda görünce rahatlıcam. Ama annemde zararlı sürekli girme ultrasona diyo napıyımmm bekleyimmi gideyimmi?
Nihalee Arsmngmz ultrason ses dalgalarıyla görüntü elde ediyor herhangi bir zararı olmadığını söylüyor uzmanlar o yüzden gidip görün bebişinizi, yaşadığınız stres daha çok zarar verir.
Heaven1708 Ben haftada bir giriyorum. Bir zararı olcağını düşünmüyorum. Sonuçta ultrasonun mantığı ses dalgasına dayalı x-ray falan değil
Arsmngmz Nihalee Bencede canım tamam giidcem öğleden sonra bide idrar yolu enfeksiyonum var benim sabahmı vermem gerekiyo benim öğleden sonra gitsem idrar verebilirmiyim? Acilemi yönlendirir
Nihalee Arsmngmz bence idrar için sabah ya da öğleden sonra farketmez. Sağlık ocaklarında sabah alıyorlar genelde laboratuvara gönderebilmek için ama hastanelerde istediğin zaman verebilirsin☺️
Mkrc Ultrasonun zararlı olmadığını okumuştum bir yerde bende hemen hemene 2 haftaya bir kontrol oluyorum öyle olsa Dr uzatırdı arayı diye düşünüyorum ama
AlininAysesii Ultrason ses dalgasından ibaret öyle zararı falan yok, kalp atışını dinlemek zararlı zaten onu da kısa kesiyorlar. İçin rahat değilse git gör tabiiki, stres yapmaktan daha mı zararlı sanki.