Elif-47 Selam kızlar 31haftalık olduk karın altı ağrısı ve hep ağır olması kıpırdayınca ağrı hissetmesi 1 aydır böyle ağır işte yapmıyorum niye öyle
Aybeniz bende aynıyım bugün hep adet olckmıs gibi karnm ve belim agrıdı bacagıma vurdu ya karnımız büyüyo ondan magnzym da içiyorm ama ins sancı falan degldr😑