Kızlar oğlumun kuyruk sokumunda doğumundan beri morluk vardı ama son iki üç haftadır yukarlara doğru sıralı morluklar çıktı sanki. İnternetten araştırdığımda mongol lekesi olduğu çıktı. Başına gelen var mı? Zamanla geçer yazıyor ama ben yine de bi doktora götürmek istiyorum
