1trimester Merhabalar bu raporu tam 32+0 günü mü almak lazım benim o gün 30 hazirana denk geliyor bayram günü nasıl yapabilirim normalde devlet takipliyim günlerdir randevu da bulamadım deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim 🙏
nefessmommm 1trimester kuzum randevu bulmakta sıkıntı yaşamaya devam edersen bi SGKya sorabilirsin ama şöyle anlatıyım yakın arkadaşım 32. Haftasında çalışabilir raporu aldı doğum sonrası kullanacaktı iznini bir kaç hafta geçti ayağını burktu ve doğum iznine ayrıldı o arada geçen iki üç haftayı doğum sonrasına aktarmışlar öyle dedi