Sevvalllll42 benimde ilk gebeliğimde 20 haftalıkken gelmişti sütüm. Göğüslerim çok sızlıyordu. Doktorum normal demişti sonra sonra biraz daha iyi oluyor ama sıkarsam hemen geliyordu sütüm. Hiç ellememende fayda var ne kadar ağzın sızın olursa olsun. Keşke dediğiniz gibi sütün çok olacağı manasına gelse. Ben oğlumu zar zor 3 ay anca emzirebildim