Mucizem27 36+6 haftalık hamileyim belimde ve kuyruk sokumumda yürürken beni aşırı zorlayan ağrım var. Şu an evin içinde bile zor odadan odaya zor geçiyorum. Yarın doktor kontrolüm var ama sizlerede sorayım dedim benm gibi olan varmı
ozgeerilmez Mucizem27 canim bende de var aynisi siyatik dedi doktorum ancak dogumdN sonr gecer dedi. cok kotu bir sey seni anliyorum allah kolaylik versin