Merhaba kızlar . 38 haftalık olduk. Karnımda ve sırtımda ara ara kuvvetli ağrılarım oluyor, bazen gece bile uyandırıyor bu sancılar . Ama henüz doğum sancısı diyebileceğim seviyede ve sıklıkta değil.
Merak ettiğim şu: regl sancısına benzeyen bu sancılar rahimde açılmayı sağlıyor mudur? Yoksa yalancı ve gereksiz sancılar mı ? Rahim açılmasına faydası olmaz mı?🥲🥲