Bide sohbet postu açayım dedim 😍
Ben;
8’de 1 bardak süt içtim
12’de 2 yumurtalı menemen 3 dilim ekmek peynir
18’ de 1 muz ve 50 gramlık tarhana cipsi yedim
Birazdanda kuruyemiş atıştıracağım ceviz badem kaju
Akşam yemeği yiyesim asla gelmiyorr yesemde karbonhidrat ağırlıklı oluyor et , tavuk, ve sulu yemek yiyemiyorum. Mide bulantımda yok ama içim almıyor. Hamileliğimin başından beri 3 kilo verdim 15. Haftadayım az mı yiyorum anlamadım ama ben doyuyorum umarım yavrucuğumda doyuyodur 😂
Siz neler yediniz bugün 😍