Kızlar sat a göre 7+2 haftalık hamileyim, sürekli bir şekilde akıntım geliyor. Bazen beyaz, bazen de sarı. Bazen sarı öyle koyu oluyor ki kahverengi gibi de geliyor ama pinpiriklendiğim için mi öyle geliyor onu da anlayamıyorum. Biraz ürktüm açıkçası, var mı aynı şekilde olan? Her akıntım geldiğinde kalbim pırpır ediyor bu şekilde lavaboya koşturmaktan yoruldum 😢