ilgihazaal Merhaba kızlar🌝 31+2 deyim yakında calisabilir veya calisamaz raporu alacagim duruma gore…. yalniz özel takipliyim. Özel hastanenin raporu geçerli oluyor mu? Kesin bilen varsa yazabilir mi?
Hul3010 ilgihazaal oluyor canım sorun olmuyor. İstersen 32 den önce de normal hastalık raporu alıp 32. Haftadan da annelik raporu alabiliyorsun
1trimester mydeno13 ilgihazaal Gulirmak Birogretmenn Hul3010 Rapor almaya giderken herhangi bir evrak götürmeye gerek var mı internette sgk vizitenizi götürün yazıyor ama ilk o sitede okudum
Hul3010 1trimester hayır kimliğin yanında olsun yeter, sana rapor çıktısı veriliyor onu da fotoğraf çekip işverene atsan yeterli onu bile vermeye gitmene gerek yok